Assalamualaikum dan Selamat Datang ke Blog saya... Sinari Hidup Anda dengan Iman dan Takwa

Rabu, 9 Februari 2011

seorang tua...

salam....tauk x..?????slamak ku blajar kt giat mara tok er...dh lmak ku phatian seseorg...nya org tua...nya salu nyapu uras kt kwsan2 tmpt ku blajar...arietok tk ku da ngga nya gk...tauk x..???????apa prsaan ku..?????????aku tharu er...bab ya aku tfikir mok msuk kn ksah tok lam blog aku...stiap pgi asal ku ngga org tua ya nyapu uras...aku sdih...pling myedihkn aku..bla ku ngga nya jln trecot2...ish...cian da jak...nya dh tua bh...niey g ank2 nya...spatutnya time cmtok nya brehat kt umh mlalui hri2 tua nya...bkan nya bkerja kras...nya dh bthun2 crik duit bh..tok tiba gliran ank nya gk...mok tauk x..????????dlm aku ngga org tua ya...aku dpt mbyangkn keadaan bpak ku bkerja kras xkira chat or skit...dhla org tua ya kdak tgah skit...xsggup ku ngga...tsentuh er...nya perlu brehat...bla ku fkir er...aku tok bnyk nyusah bpak ku..bab ya bla ku ngga org tua ya aku tringat ngn bpak ku...bpak ku pun dh tua juak bh....spatutnya usia 45 thun tok bapak ku jst rehat kt umh jak gk bh...sma ngn mak ku juak...kdang2 asa nk ngalir air mata ku er ngga org tua ya...tdik ngalir juak air mata ku...org tua ya tlah myedarkn aku er...aku jnji ku akn cba xnyusah mak bapak ku gk...i will...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan